
Μετά από δέκα έξι χρόνια θέλουμε
να σε ευχαριστήσουμε από τα βάθη της καρδιάς μας για όλα όσα πρόσφερες στο τμήμα στίβου του ''Γ.Σ.ΓΛΥΦΑΔΑΣ'' και στην Εθνική Ομάδα.
Με τις αμέτρητες διακρίσεις σου, τις νίκες σου, αλλά και τον τρόπο που διαχειρίστηκες τις δυσκολίες των τραυματισμών σου, έδειξες σε όλους μας τι σημαίνει πραγματική πρωταθλήτρια.
Σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία στο νέο κεφάλαιο της ζωής σου.